Wizytówki

Wizytówki

Wizytówka to odbicie lustrzane firmy dlatego warto zadbać o jej estetykę, kolorystykę a także jakość materiału, z którego została wykonana. Starannie wykonana świadczy o randze a także pozycji firmy na rynku. Wizytówka to nie tylko podstawowe informacje o firmie. Wizytówka to zaproszenie do korzystania z usług właśnie tej a nie innej firmy. Dlatego też ważny jest odpowiedni dobór szczegółów składających się na sukces i pozycję danej marki.
Zapraszamy na naszą stronę:
http://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/
oraz na Nasze portfolio:
http://kamelot.com.pl/druk/wizytowki/

Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

Historia

Wizytówka pojawiła się w XV w. w Chinach, gdzie również wynaleziono papier. Chiński urzędnik był zobligowany specjalnym dekretem do posiadania wizytówki ze specjalnego papieru czerpanego, która zawierała jedynie imię i nazwisko jej właściciela oraz zajmowane stanowisko. Dużą popularnością cieszyły się wizytówki we Francji w czasach Ludwika XIV. Pierwszą drukowaną wizytówkę znaleziono na terenie Niemiec i pochodzi ona z końca XVIII wieku. W Rosji wizytówki rozpowszechniły się za czasów Katarzyny II. Pod koniec wieku XIX zaczęły cieszyć się popularnością wizytówki reklamowe.

Rodzaje wizytówek

Ze względu na przeznaczenie wizytówki można stosować podział wizytówek:

  • służbowa – logo firmy, imię i nazwisko właściciela i jego stanowisko, dane do kontaktu (np. adres pocztowy, adres e-mailowy, telefon, fax), rodzaj działalności firmy (czasem z odniesieniem do strony internetowej), czasem zawiera dodatkowe treści typu: pełna nazwa firmy (dla prawidłowego wypisywania faktur), konto bankowe, mapa dojazdowa, zdjęcie (np. właściciela wizytówki lub produktu).
  • osobista imię i nazwisko właściciela, czasem jego tytuł naukowy lub stopień oficerski, mogą też być informacje dodatkowe do kontaktu i adres klubu, do którego należy właściciel
  • rodzinna – zazwyczaj jedynie imiona i nazwisko bez adresu, dołączana przy wysyłkach prezentu, a czasem przy zapoznawaniu się.
  • kombinowana – z elementami wizytówki osobistej i służbowej.

Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA
tel. (32) 30 80 007
wewn. 1 – poligrafia i reklama zewn.
wewn. 2 – gadżety i odzież
wewn .3 – pieczątki
wewn. 4 – wynajem billboardów
wewn. 5 – reklama w internecie
wewn. 6 – promocje
wewn. 7 – zaopatrzenie
wewn. 8 – rekrutacja
wewn. 9 – połączenie z konsultantem