Broszury reklamowe
Category : Broszury reklamowe , Internet , Reklama , Reklama zewnętrzna
Gazetki reklamowe to nic innego jak właśnie tradycyjne broszury reklamowe. Cel ich produkcji jest zasadniczo jeden – podświadome ukierunkowanie naszych myśli na właśnie te „wysokiej jakości markowe ale korzystnie przecenione produkty ” prezentowane w broszurze, o których istnieniu pewnie nie mielibyśmy pojęcia gdyby nie zostały ujęte w gazetce, a które „naprawdę” warto kupić. Broszura daje za to większe możliwości,jest pojemniejsza (większa objętość), bardziej reprezentatywna a co najważniejsze bardziej uporządkowana – broszura w jasny i czytelny sposób przekazuje Klientowi informację o produkcie/usłudze w każdej wybranej branży wraz ze szczegółowym opisem, zdjęciem i nie rzadko z aktualnym cennikiem.
Zapraszamy na Naszą stronę:
http://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/
Broszura reklamowa- co to jest?
Broszura reklamowa jest małym wyrobem poligraficznym. Standardowo zawiera od 8 do 48 stron reklamowych (liczba stron musi być podzielna przez 8 lub 16). Za broszurę uznaje się już 2 foldery (po 4 strony każdy) spięte/sklejone razem w okładce. Broszura zawiera wiele danych, informacji, objaśnień w celu znalezienia odpowiedzi na większość zadawanych pytań przez konsumenta.
W skład każdego kompletu wchodzą następujące usługi:
- przystosowanie gotowego projektu do druku lub stworzenie projekt graficznego
- broszury reklamowej od podstaw
- druk
- pocięcie
- falcowanie
- zszywanie pionowe (standardowo dwoma zszywkami)
- okładka miękka zeszytowa broszury
- pakowanie
- wysyłanie/dowóz lub przygotowanie do odbioru osobistego zamówienia
Dostępne opcje:
- laminowanie jednostronne (folia matowa lub błyszcząca)
- laminowanie dwustronne (folia matowa lub błyszcząca)
- bigowanie
- zaokrąglanie rogów
- zszywanie pionowe folderu
- oprawa zeszytowa miękka – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
- oprawa zeszytowa twarda – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
- falcowanie na pół (1 big)
Opcje dodatkowe- na życzenie klienta:
- usługi copywriterskie – opracowanie zawartości merytorycznej broszury reklamowej
- oprawa zeszytowa z wczepem (uszkami) do segregatora
- oprawa miękka klejona
- oprawa twarda klejona
- oprawa nitowana
- oprawa okładkowa na spirali
- kolor Pantone
- lakierowanie całości (lakier dyspersyjny)
- lakier wybiórczy UV jednostronny (1 + 0) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na jednej ze stron broszury
- lakier wybiórczy UV dwustronny (1 + n) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na „n” stronach broszury
- dziurkowanie (średnica dziurki 4 mm)
- numerowanie
- perforowanie
- zmiana rozmiaru formatu broszury
- zmiana liczby stron broszury – zmiana objętości broszury – powyżej 64 strony
- fotografowanie i obróbka zdjęć do projektu graficznego
- zmiana gotowego projektu broszury (gdy klient posiada gotowy projekt, który chciałby poprawić)
- zmiana terminu realizacji zamówienia
- tłoczenie
- falcowanie
- uwypuklanie
Format:
Broszury popularne (broszura 8 stron)
- A4 (210x297mm) = 2 zszyte foldery A4; 8 stron A4
- A5 (148x210mm) = 2 zszyte foldery A5; 8 stron A5
Broszury – inne formaty (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta
- A3 (297x420mm) = 2 zszyte foldery A3; 8 stron A3
- A6 (105x148mm) = 2 zszyte foldery A6; 8 stron A6
Broszury niestandardowe (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta
- CD – kwadrat (120x120mm) = 2 zszyte foldery CD = 8 stron CD
- DL (99x210mm) = 2 zszyte foldery DL (po 4 strony w jednym folderze) = 8 stron DL