Wizytówki

  • 0

Wizytówki

Wizytówka to odbicie lustrzane firmy dlatego warto zadbać o jej estetykę, kolorystykę a także jakość materiału, z którego została wykonana. Starannie wykonana świadczy o randze a także pozycji firmy na rynku. Wizytówka to nie tylko podstawowe informacje o firmie. Wizytówka to zaproszenie do korzystania z usług właśnie tej a nie innej firmy. Dlatego też ważny jest odpowiedni dobór szczegółów składających się na sukces i pozycję danej marki.
Zapraszamy na naszą stronę:
http://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/
oraz na Nasze portfolio:
http://kamelot.com.pl/druk/wizytowki/

Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.

Historia

Wizytówka pojawiła się w XV w. w Chinach, gdzie również wynaleziono papier. Chiński urzędnik był zobligowany specjalnym dekretem do posiadania wizytówki ze specjalnego papieru czerpanego, która zawierała jedynie imię i nazwisko jej właściciela oraz zajmowane stanowisko. Dużą popularnością cieszyły się wizytówki we Francji w czasach Ludwika XIV. Pierwszą drukowaną wizytówkę znaleziono na terenie Niemiec i pochodzi ona z końca XVIII wieku. W Rosji wizytówki rozpowszechniły się za czasów Katarzyny II. Pod koniec wieku XIX zaczęły cieszyć się popularnością wizytówki reklamowe.

Rodzaje wizytówek

Ze względu na przeznaczenie wizytówki można stosować podział wizytówek:

  • służbowa – logo firmy, imię i nazwisko właściciela i jego stanowisko, dane do kontaktu (np. adres pocztowy, adres e-mailowy, telefon, fax), rodzaj działalności firmy (czasem z odniesieniem do strony internetowej), czasem zawiera dodatkowe treści typu: pełna nazwa firmy (dla prawidłowego wypisywania faktur), konto bankowe, mapa dojazdowa, zdjęcie (np. właściciela wizytówki lub produktu).
  • osobista imię i nazwisko właściciela, czasem jego tytuł naukowy lub stopień oficerski, mogą też być informacje dodatkowe do kontaktu i adres klubu, do którego należy właściciel
  • rodzinna – zazwyczaj jedynie imiona i nazwisko bez adresu, dołączana przy wysyłkach prezentu, a czasem przy zapoznawaniu się.
  • kombinowana – z elementami wizytówki osobistej i służbowej.

Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA
tel. 323 080 007 wew.1


DZIAŁ POLIGRAFICZNY
tel. 793 520 007


DZIAŁ GRAFICZNY
tel. 793 520 007, 794 300 007


DZIAŁ WEB DESIGN
tel. 794 300 007


DZIAŁ MARKETINGU
tel. 794 260 007


DZIAŁ SOCIAL MEDIA
tel. 793 600 007