Broszury reklamowe

Broszury reklamowe

Gazetki reklamowe to nic innego jak właśnie tradycyjne broszury reklamowe. Cel ich produkcji jest zasadniczo jeden – podświadome ukierunkowanie naszych myśli na właśnie te „wysokiej jakości markowe ale korzystnie przecenione produkty ” prezentowane w broszurze, o których istnieniu pewnie nie mielibyśmy pojęcia gdyby nie zostały ujęte w gazetce, a które „naprawdę” warto kupić. Broszura daje za to większe możliwości,jest pojemniejsza (większa objętość), bardziej reprezentatywna a co najważniejsze bardziej uporządkowana – broszura w jasny i czytelny sposób przekazuje Klientowi informację o produkcie/usłudze w każdej wybranej branży wraz ze szczegółowym opisem, zdjęciem i nie rzadko z aktualnym cennikiem.
Zapraszamy na Naszą stronę:
http://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/

Broszura reklamowa- co to jest?

Broszura reklamowa jest małym wyrobem poligraficznym. Standardowo zawiera od 8 do 48 stron reklamowych (liczba stron musi być podzielna przez 8 lub 16).  Za broszurę uznaje się już 2 foldery (po 4 strony każdy) spięte/sklejone razem w okładce. Broszura zawiera wiele danych, informacji, objaśnień w celu znalezienia odpowiedzi na większość zadawanych pytań przez konsumenta.

W skład każdego kompletu wchodzą następujące usługi:

  • przystosowanie gotowego projektu do druku lub stworzenie projekt graficznego
  • broszury reklamowej od podstaw
  • druk
  • pocięcie
  • falcowanie
  • zszywanie pionowe (standardowo dwoma zszywkami)
  • okładka miękka zeszytowa broszury
  • pakowanie
  • wysyłanie/dowóz lub przygotowanie do odbioru osobistego zamówienia

Dostępne opcje:

  • laminowanie jednostronne (folia matowa lub błyszcząca)
  • laminowanie dwustronne (folia matowa lub błyszcząca)
  • bigowanie
  • zaokrąglanie rogów
  • zszywanie pionowe folderu
  • oprawa zeszytowa miękka – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
  • oprawa zeszytowa twarda – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
  • falcowanie na pół (1 big)

Opcje dodatkowe- na życzenie klienta:

  • usługi copywriterskie – opracowanie zawartości merytorycznej broszury reklamowej
  • oprawa zeszytowa z wczepem (uszkami) do segregatora
  • oprawa miękka klejona
  • oprawa twarda klejona
  • oprawa nitowana
  • oprawa okładkowa na spirali
  • kolor Pantone
  • lakierowanie całości (lakier dyspersyjny)
  • lakier wybiórczy UV jednostronny (1 + 0) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na jednej ze stron broszury
  • lakier wybiórczy UV dwustronny (1 + n) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na „n” stronach broszury
  • dziurkowanie (średnica dziurki 4 mm)
  • numerowanie
  • perforowanie
  • zmiana rozmiaru formatu broszury
  • zmiana liczby stron broszury – zmiana objętości broszury – powyżej 64 strony
  • fotografowanie i obróbka zdjęć do projektu graficznego
  • zmiana gotowego projektu broszury (gdy klient posiada gotowy projekt, który chciałby poprawić)
  • zmiana terminu realizacji zamówienia
  • tłoczenie
  • falcowanie
  • uwypuklanie

Format:

Broszury popularne (broszura 8 stron)

  • A4 (210x297mm) = 2 zszyte foldery A4; 8 stron A4
  • A5 (148x210mm) = 2 zszyte foldery A5; 8 stron A5

Broszury – inne formaty (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta

  • A3 (297x420mm) = 2 zszyte foldery A3; 8 stron A3
  • A6 (105x148mm) = 2 zszyte foldery A6; 8 stron A6

Broszury niestandardowe (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta

  • CD – kwadrat (120x120mm) = 2 zszyte foldery CD = 8 stron CD
  • DL (99x210mm) = 2 zszyte foldery DL (po 4 strony w jednym folderze) = 8 stron DL

Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA
tel. (32) 30 80 007
wewn. 1 – poligrafia i reklama zewn.
wewn. 2 – gadżety i odzież
wewn .3 – pieczątki
wewn. 4 – wynajem billboardów
wewn. 5 – reklama w internecie
wewn. 6 – promocje
wewn. 7 – zaopatrzenie
wewn. 8 – rekrutacja
wewn. 9 – połączenie z konsultantem