Broszury reklamowe

  • 0

Broszury reklamowe

Gazetki reklamowe to nic innego jak właśnie tradycyjne broszury reklamowe. Cel ich produkcji jest zasadniczo jeden – podświadome ukierunkowanie naszych myśli na właśnie te „wysokiej jakości markowe ale korzystnie przecenione produkty ” prezentowane w broszurze, o których istnieniu pewnie nie mielibyśmy pojęcia gdyby nie zostały ujęte w gazetce, a które „naprawdę” warto kupić. Broszura daje za to większe możliwości,jest pojemniejsza (większa objętość), bardziej reprezentatywna a co najważniejsze bardziej uporządkowana – broszura w jasny i czytelny sposób przekazuje Klientowi informację o produkcie/usłudze w każdej wybranej branży wraz ze szczegółowym opisem, zdjęciem i nie rzadko z aktualnym cennikiem.
Zapraszamy na Naszą stronę:
http://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/

Broszura reklamowa- co to jest?

Broszura reklamowa jest małym wyrobem poligraficznym. Standardowo zawiera od 8 do 48 stron reklamowych (liczba stron musi być podzielna przez 8 lub 16).  Za broszurę uznaje się już 2 foldery (po 4 strony każdy) spięte/sklejone razem w okładce. Broszura zawiera wiele danych, informacji, objaśnień w celu znalezienia odpowiedzi na większość zadawanych pytań przez konsumenta.

W skład każdego kompletu wchodzą następujące usługi:

  • przystosowanie gotowego projektu do druku lub stworzenie projekt graficznego
  • broszury reklamowej od podstaw
  • druk
  • pocięcie
  • falcowanie
  • zszywanie pionowe (standardowo dwoma zszywkami)
  • okładka miękka zeszytowa broszury
  • pakowanie
  • wysyłanie/dowóz lub przygotowanie do odbioru osobistego zamówienia

Dostępne opcje:

  • laminowanie jednostronne (folia matowa lub błyszcząca)
  • laminowanie dwustronne (folia matowa lub błyszcząca)
  • bigowanie
  • zaokrąglanie rogów
  • zszywanie pionowe folderu
  • oprawa zeszytowa miękka – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
  • oprawa zeszytowa twarda – zszywanie pionowe dwoma zszywkami
  • falcowanie na pół (1 big)

Opcje dodatkowe- na życzenie klienta:

  • usługi copywriterskie – opracowanie zawartości merytorycznej broszury reklamowej
  • oprawa zeszytowa z wczepem (uszkami) do segregatora
  • oprawa miękka klejona
  • oprawa twarda klejona
  • oprawa nitowana
  • oprawa okładkowa na spirali
  • kolor Pantone
  • lakierowanie całości (lakier dyspersyjny)
  • lakier wybiórczy UV jednostronny (1 + 0) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na jednej ze stron broszury
  • lakier wybiórczy UV dwustronny (1 + n) daje możliwość podkreślenia warstwą błyszczącego lakieru wybranych elementów projektu na „n” stronach broszury
  • dziurkowanie (średnica dziurki 4 mm)
  • numerowanie
  • perforowanie
  • zmiana rozmiaru formatu broszury
  • zmiana liczby stron broszury – zmiana objętości broszury – powyżej 64 strony
  • fotografowanie i obróbka zdjęć do projektu graficznego
  • zmiana gotowego projektu broszury (gdy klient posiada gotowy projekt, który chciałby poprawić)
  • zmiana terminu realizacji zamówienia
  • tłoczenie
  • falcowanie
  • uwypuklanie

Format:

Broszury popularne (broszura 8 stron)

  • A4 (210x297mm) = 2 zszyte foldery A4; 8 stron A4
  • A5 (148x210mm) = 2 zszyte foldery A5; 8 stron A5

Broszury – inne formaty (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta

  • A3 (297x420mm) = 2 zszyte foldery A3; 8 stron A3
  • A6 (105x148mm) = 2 zszyte foldery A6; 8 stron A6

Broszury niestandardowe (broszura 8 stron) – na życzenie Klienta

  • CD – kwadrat (120x120mm) = 2 zszyte foldery CD = 8 stron CD
  • DL (99x210mm) = 2 zszyte foldery DL (po 4 strony w jednym folderze) = 8 stron DL

Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA
tel. 323 080 007 wew.1


DZIAŁ POLIGRAFICZNY
tel. 793 520 007


DZIAŁ GRAFICZNY
tel. 793 520 007, 794 300 007


DZIAŁ WEB DESIGN
tel. 794 300 007


DZIAŁ MARKETINGU
tel. 794 260 007


DZIAŁ SOCIAL MEDIA
tel. 793 600 007